Primesti gratuit un cadou de bun venit - pdf-ul

"23 de greseli grave ale parintelui in relatia cu copiii":

- cum sa le eviti (cand se poate)

- cum reactioneaza cel mic

- cum trebuie sa ne comportam noi

Pentru a primit pdf-ul cadou,

introdu aici adresa ta de mail:

Transportul marfii se face prin intermediul unei firme de curierat. Timpul de livrare iti va fi comunicat pe mail sau telefonic, odata cu confirmarea comenzii.

Livrarea se face de luni pana vineri, in intervalul 9.00 – 18.00, sau sambata in intervalul 09.00 – 13.00.

Cost transport:

Pentru comenzile sub 499 lei costul de transport este de 19,90 lei.

Pentru comenzile in valoare de peste 499 lei livrarea este GRATUITA!

Exceptii:

- in cazul mobilierului din lemn si PAL, datorita gabaritului si greutatii mai mari a acestuia, pretul de livrare va fi platit de catre client indiferent de valoarea comenzii. Acest cost iti va aparea in cosul produsului sau ti-l vom comunica telefonic sau pe e-mail.

- in unele cazuri, pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire a curierului, costul de transport poate diferi. Pentru aceste localitati costul de transport iti va fi comunicat dupa plasarea comenzii.

ATENTIE! La primirea coletelor de la agentul de livrari, va rugam sa verificati integritatea ambalajului. Daca ambalajul produsului prezinta rupturi/distrugeri, va rugam sa faceti proces verbal de constatare cu agentul de livrari. In caz contrar, nu putem discuta cu firma de curierat pentru recuperarea prejudiciului, in cazul in care produsul din interior este defect si, ca urmare, nu vom putea sa va schimbam/facem retur produsul.

Acolo unde exista livrare cu verificare, va rugam sa verificati integritatea ambalajului si apoi continutul lui in prezenta curierului. Daca se constata defecte ale produsului sau ale ambalajului, va rugam sa faceti un proces verbal cu agentul care v-a livrat produsul.

La produsele care nu au avut livrare cu verificare, daca produsul a ajuns la dvs avariat, aveti obligatia sa ne aduceti la cunostinta despre acest lucru in maxim 24 de ore de livrarea coletelor, ca sa putem contacta firma de curierat! NU ne asumam raspunderea daca coletele dvs ajung deteriorate si ne aduceti la cunostinta acest fapt la mai mult de 24 de ore dupa primirea lor.